Exit Area

Exit Area
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ'αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1 και #2 έχουν εξαντληθεί. Διαθέτουμε πλέον μονάχα το τεύχος #3, που κυκλοφόρησε στις αρχές του χρόνου, σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Παρ' όλα αυτά, σε ό,τι αφορά τα παλαιότερα περιοδικά, υπάρχει η δυνατότητα για download σε ψηφιακή μορφή. Για το λόγο αυτό, παραθέτουμε πιο κάτω τους σχετικούς συνδέσμους.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Εθνικοαναρχικό Μανιφέστο: "Η Επανάσταση" (μέρος β')

| Κυριακή, 9 Μαρτίου 2014
Σε αυτή τη μοντέρνα εποχή η ιδέα της θυσίας είναι ανάθεμα σχεδόν για όλους. Ο μοντέρνος άνθρωπος γελάει στην ιδέα της θυσίας. Διακηρύσσει: “Αν κάνω μια δουλειά, θέλω να πληρώνομαι γι'αυτήν. Ποτέ δεν κάνω το οτιδήποτε για το τίποτα”. Τέτοιου είδους άνθρωπος δεν έχει κατανόηση των ανώτερων ιδανικών και γνωρίζει ακόμα λιγότερα για το πώς θα πολεμήσει για αυτά. Είναι εξαιτίας τέτοιων ανθρώπων και του εγωϊστικού τους εγωκεντρισμού, που ο πολιτισμός μας είναι σε αυτή την παρακμή. Μια αξιοσημείωτη εξαίρεση σε αυτήν την άρνηση του ιδεαλισμού, είναι οι αγωνιστές της Χαμάς που διεξάγουν έναν απελευθερωτικό πόλεμο στην, υπο Σιωνιστική κατοχή, Παλαιστίνη και ειδικότερα οι άνδρες που βρίσκονται στις τάξεις της, οι οποίοι είναι προετοιμασμένοι να πεθάνουν για τα πιστεύω τους.

Αυτό μας δείχνει ότι η ιδέα την προσωπικής θυσίας για την επίτευξη των πολιτικών στόχων, δεν έχει πεθάνει. Επίσης μας δείχνει ότι οπουδήποτε ένα τέτοιο ιδανικό έχει αξιοποιηθεί και χρησιμοποιηθεί, γίνεται μια φονική δύναμη που δεν μπορεί να ηττηθεί. Οι Σιωνιστές Εβραίοι γνωρίζουν τα πάντα σχετικά με τις συνέπειες της Παλαιστινιακής εξέγερσης και ορθώς την φοβούνται. Αν είναι να κερδίσουμε, τότε πρέπει να ακολουθήσουμε ένα τέτοιο παράδειγμα, ένα παράδειγμα βγαλμένο μέσα από την αγνότητα, τη σκέψη και τη δράση. Πρέπει να προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε αυτό το δρόμο επειδή είναι ο μόνος δρόμος που θα μας οδηγήσει στη νίκη. Τα ιδανικά μας πρέπει να εμπνέουν μέσα μας την ίδια αφοσίωση και τον φανατισμό, πρέπει να μας δίνουν την ίδια εσωτερική δύναμη που γεννά το ακατανίκητο. Μόνο αν καταφέρουμε αυτό το πράγμα θα γίνουμε μια δύναμη ικανή να αντιμετωπίσει και να νικήσει τους εχθρούς μας.

Για να δουλέψουμε προς αυτή την κατεύθυνση, υπάρχουν δύο άμεσοι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν απ'όλους. Αρχικά, δεν πρέπει να είμαστε σαν τους άλλους άνδρες και τις γυναίκες, ανθρώπους που είναι μόνο το προϊόν των διαφημιστών, των προπαγανδιστών των ΜΜΕ, της φιλελεύθερης ατζέντας και του υλιστικού ήθους. Πρέπει να θέσουμε τους εαυτούς μας στην άκρη και να γίνουμε πραγματικοί ακόλουθοι του επαναστατικού δρόμου. Μόνο όταν είμαστε ιδεολογικά ελεύθεροι από το Σύστημα, μπορούμε να του επιτεθούμε με το καθαρό μυαλό που χρειάζεται, για να το νικήσουμε. Δεύτερον, στόχος μας πρέπει σίγουρα να είναι το να μαχόμαστε. Πάντα να μαχόμαστε. Αν μαχόμαστε, τότε θα νικήσουμε.

Αν αφήσουμε κάτω το σπαθί, τότε έχουμε ήδη χάσει χωρίς καμία προσπάθεια. Αυτή η μάχη απαιτεί πίστη και αφοσίωση. Αν δεν είμαστε προετοιμασμένοι να δώσουμε το αίμα μας, τον ιδρώτα μας και τα δάκρυά μας, τότε δε θα καταφέρουμε τίποτα. Δε θα υπάρξει καθόλου προέλαση και καθόλου νίκη. Τίποτα δεν είναι πιο σίγουρο από αυτό. Το ιδανικό της θυσίας φυσικά δεν είναι κάτι το καινούριο. Εμείς οι επαναστάτες έχουμε επιμείνει τόσο σε αυτό, όσο και στη σχέση μεταξύ θυσίας και νίκης, για πολλά χρόνια. Αλλά ενώ στο παρελθόν αυτά τα λόγια έμοιαζαν να βρίσκουν και να πέφτουν στο κενό, τώρα έχουν ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν από αφοσιωμένους επαναστάτες.

Είναι βεβαίωση στη δύναμη της Εθνικοαναρχικής επαναστατικότητας ότι μετά απ' όλες τις προδοσίες και τα ξεπουλήματα των τελευταίων ετών, έχει προκύψει μια νέα λειτουργία αφοσιωμένου και επίμονου φανατισμού. Είναι στην ατμόσφαιρα, καθαρή από συμβιβασμούς, ότι η πιθανότητα υπάρχει για να κινήσει την επαναστατική ιδέα σε μια νέα και πιο απειλητική θέση. Για χάρη των μελλοντικών μας κοινοτήτων και των ανθρώπων τους, η ευκαιρία πρέπει να αρπαχτεί.

Troy Southgate
απόδοση: Βαγγέλης Σ.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Welf Herfurth: Travelling the world as a National Anarchist

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή