Ζώνη διαφυγής

Ζώνη διαφυγής
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη μας

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ' αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1, #2 και #3 έχουν εξαντληθεί. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει η δυνατότητα να τα διαβάσετε σε ψηφιακή μορφή.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Ο Troy Southgate για τον Αρχαιοφουτουρισμό

| Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Σύμφωνα με τον Guillaume Faye, «είναι απαραίτητο να συμβιβάσουμε τον Evola και τον Marinetti. Η νέα ιδέα του Αρχαιοφουτουρισμού αξιοποιεί την οργανική, ενωτική και ριζοσπαστική σκέψη των Friedrich Nietzsche και Martin Heidegger:  να φανταστούμε την επιστήμη της τεχνολογίας και την αμνημόνευτη κοινότητα της παραδοσιακής κοινωνίας μαζί, ποτέ τη μία χωρίς την άλλη» (Αρχαιοφουτουρισμός, 2010).

Αυτή η θέση ίσως εντυπωσιάσει εκείνους οι οποίοι αρέσκονται στο να μελετούν νέα φιλοσοφικά αινίγματα, αλλά σε ένα πιο πρακτικό νόημα, η τεχνολογία πάντα θα παρουσιάζει μια σοβαρή απειλή για τις παραδοσιακές κοινωνίες. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι πολιτισμοί με υψηλότερα τεχνολογικά πρότυπα δεν έχουν απολύτως ποτέ εμφανίσει παραδοσιακές όψεις, αλλά αυτό που ο συγγραφέας αποτυγχάνει να συνειδητοποιήσει είναι ότι, όσοι από εμάς που ζουμε στη Δύση,  βρισκόμαστε πάνω σε έναν όλο και αυξανόμενο  τυρρανικό «διάδρομο», ο οποίος καθώς εισβάλλει συνεχώς στις ζωές μας απαιτεί όλο και περισσότερο από το χρόνο μας και αναπόφευκτα απαιτεί και περισσότερη συμμετοχή. Ή, όπως ο Oswald Spengler προτιμούσε να το περιγράφει «περισσότερα χέρια» (O άνθρωπος και η τεχνική, 1931).

Λόγω της διαρκούς απειλής της καπιταλιστικής επέκτασης και της εκβιομηχάνισης νέων εδαφών, η ενδεχόμενη έλλειψη πόρων θα σήμαινε ότι ο πολιτισμός και η τεχνολογία θα αντιμετωπίσουν σοβαρή οπισθοδρόμηση και αυτό για μένα είναι κάτι που πρέπει να χαιρετιστεί. Οι παραδοσιακές αξίες εκφράζονται καλύτερα σε μικρές, αποκεντρωμένες κοινότητες και μέχρι να απαλλαγούμε από τη νεο-φαουστική νοοτροπία δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ένα πιο ολιστικό και οικολογικά βιώσιμο μέλλον.

Μετάφραση: Pacceka

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Rome - Panzerschokolade

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή