Exit Area

Exit Area
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ'αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1 και #2 έχουν εξαντληθεί. Διαθέτουμε πλέον μονάχα το τεύχος #3, που κυκλοφόρησε στις αρχές του χρόνου, σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Παρ' όλα αυτά, σε ό,τι αφορά τα παλαιότερα περιοδικά, υπάρχει η δυνατότητα για download σε ψηφιακή μορφή. Για το λόγο αυτό, παραθέτουμε πιο κάτω τους σχετικούς συνδέσμους.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Ελλήνων Πάσχα: η σφαγή της αγάπης

| Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015
Το άρθρο αυτό δεν έχει ως σκοπό να σας χαλάσει το διήμερο και να προσθέσει τόνους μιζέριας στη ζωή σας. Εάν δε θέλετε να το διαβάσετε, μπορείτε να σταματήσετε εδώ. Οι παρακάτω σκέψεις  έρχονται με αφορμή μια κατάσταση παράλογη και υποκριτική, εκφράζοντας την έντονη αποδοκιμασία για τις αποκαλούμενες "ημέρες αγάπης και χαράς". Αυτό το άθλιο, αιματοβαμμένο, κτηνώδες Πάσχα, έρχεται κάθε χρόνο να μας θυμίζει σε χριστιανικό φόντο την κατάπτωση του Έλληνα.  Τόσο το θρησκευτικό περιεχόμενο, όσο και η συνολική θεώρηση της συγκεκριμένης "γιορτής", ζέχνουν, από μπόλικη υποκρισία και τη δυσωδία της ελληνικής υποκουλτούρας, η οποία έχει ντυθεί στα χρώματα της παράδοσης. Μια τέτοια παράδοση στέκεται αβασάνιστα περιττή και άχρηστη και πρέπει να αντιμετωπίζεται με απαξίωση και οπωσδήποτε καταγγελτικό λόγο.

Εκατοντάδες χιλιάδες αμνοερίφια σφάζονται για να καταλήξουν μετά από μια αρρωστημένη διαδικασία στις σούβλες και έπειτα στα στομάχια των συμπατριωτών μας, και πρόκειται για ζώα, τα οποία ως ήρεμα και πράα που είναι, δεν διαθέτουν κανένα φυσικό μηχανισμό για να μπορέσουν να αμυνθούν έναντι όλης αυτής της βαναυσότητας που υφίστανται. Δεν μπορούν να τρέξουν γρήγορα, να πετάξουν ή ακόμα να δαγκώσουν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν εκείνη την τραγική στιγμή που απειλείται η ζωή τους, είναι να βελάξουν με όση δύναμη τους μένει. Περιμένουν στην ουρά πανικοβλημένα, νιώθουν το τι έρχεται, αισθάνονται τον φόβο μπροστά στην οσμή του θανάτου. Η κορτιζόλη (χημική ουσία που προκαλεί καρκίνο στον ανθρώπινο οργανισμό) εκτοξεύεται στα ύψη. Το κοφτερό μαχαίρι έρχεται σύντομα να ξεσκίσει τη σάρκα τους. Το αίμα αναβλύζει και τα ζώα τινάζονται με σπασμούς μέχρι να χυθεί η σταγόνα εκείνη που θα τα παραδώσει στον θάνατο. Ο σφαγέας τα κατεβάζει από το τσιγκέλι και αρχίζει το γδάρσιμο, το ξεντέριασμα και το ξερίζωμα των εσωτερικών τους οργάνων. Στις αγορές, οι κρεοπώλες μοστράρουν τα άψυχα και κακοπαθημένα πτώματα των αμνών και τα εντόσθιά τους, γνωρίζοντας ότι αυτό το θέαμα δεν προκαλεί καμία αισθητική ή ηθική δυσαρέσκεια, αφού άλλωστε το αγοραστικό κοινό είναι εθισμένο σε τέτοιου είδους θεάματα. Ο κόσμος "παίζει μπουνιές" στην κυριολεξία για να διαλέξει το τελευταίο φτηνό αρνί. Αργότερα θα σπάει τα κεφάλια των ζώων, θα τρώει τα μυαλά, τα μάτια και τη γλώσσα, θα γλύφει τα δόντια τους, θα τρώει τα έντερα και τα αμελέτητά τους... Οποία λογική σε μια συμπεριφορά που μόνο σε ζόμπι παραπέμπει...
 
Όλη η παραπάνω βαρβαρότητα φτάνει στο αποκορύφωμά της με το σούβλισμα του δύστυχου ζώου. Το παλούκι αποτελεί σύμβολο της κυριαρχίας και της σαδιστικής πλευράς της εξουσίας, και μας έγινε γνωστό από τα σχετικά ήθη της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ο θάνατος κατά παρόμοιο τρόπο προοριζόταν για ειδεχθείς κακούργους ή για όσους αντιστέκονταν στην κρατική εξουσία. Η πρακτική του βιασμού των υποταγμένων, το παλούκωμα και άλλα παρεμφερή βασανιστήρια έχουν την ίδια αιτία. Η εικόνα, όμως, ενός ζώου στη σούβλα είναι από μόνη της βάρβαρη ακόμη και χωρίς να παραπέμπει στους παραπάνω συμβολισμούς.

Αυτή είναι η ωμή πραγματικότητα που καταλήγει ψημένη στο πιάτο μας και σίγουρα, αν τα σφαγεία διέθεταν γυάλινους τοίχους, τότε η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν θα τρεφόταν με ζώα. Μπροστά στην υποκρισία Εκκλησίας, Κράτους και χριστιανικού ποίμνιου, σας καλούμε να αναλογιστείτε την ηθική πλευρά του ζητήματος και να προτάξετε την συμπόνοια και την αγάπη για τα ζώα, ως το κυρίαρχο μήνυμα των ημερών. Διότι η εκμετάλλευση ζώου από άνθρωπο είναι άρρηκτα σχετιζόμενη με την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Και το ελληνικό Πάσχα, μαζί με όλο το υπόλοιπο πακέτο με τις αηδίες περί Ανάστασης και σωτηρίας ψυχών, αποτελεί το άκρον άωτον της υποκρισίας και ψευτιάς της παραπαίουσας ελληνικής κοινωνίας.

Κώστας Κ.
παραπομπές/αναφορές: Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Welf Herfurth: Travelling the world as a National Anarchist

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή