Ζώνη διαφυγής

Ζώνη διαφυγής
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη μας

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ' αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1, #2 και #3 έχουν εξαντληθεί. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει η δυνατότητα να τα διαβάσετε σε ψηφιακή μορφή.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Η πρακτική της υποκρισίας

| Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012
Πριν από λίγες μέρες συνελήφθη ένας νεαρός Έλληνας για σωρεία εμπρησμών σε δασικές εκτάσεις του τόπου του. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος, ο οποίος και παραδέχτηκε την ενοχή του είναι γιος πυροσβέστη και πάνω στον συνειδητό θυμό του επειδή δεν τον δεχτήκανε κι αυτόν στην πυροσβεστική υπηρεσία, άναβε φωτιές ενώ παράλληλα κατέφθανε πρώτος μαζί με τις πυροσβεστικές δυνάμεις, κίνηση αφελής και μοιραία προς την σύλληψή του. Θα έχριζε κοινωνικής και ιατρικής μέριμνας μια τέτοια ελαφρόμυαλη προσωπικότητα, ωστόσο αν κοιτάξουμε πιο λεπτομερώς τα σημάδια, δεν είναι τίποτε άλλο από την απεικόνιση μιας διαδεδομένης πραγματικότητας. Ο επίδοξος πυροσβέστης και μάλιστα γιος πυροσβέστη που καίει τα δάση δεν διαφέρει από τον επίδοξο πολιτευτή που ξεπουλάει την πατρίδα, ούτε από τον δημόσιο λειτουργό γενικότερα που υπολειτουργεί και καταστρέφει μέσω του θεσμού του αυτό που υποτίθεται ότι προστατεύει, προς ιδίον όφελος. Αν ψάξουμε τους πλέον πονηρούς ανθρώπους θα δούμε αυτό: τον παιδεραστή που κρύβεται πίσω από το γραφείο του δασκάλου, τον αμαρτωλό που χωράει κάτω από τα ράσα του ιερέα, τον «ηθικό» που σοβατίζει με ηθικολογίες την αισχρή ανηθικότητά του. Αυτή η πρακτική, είναι η κατεξοχήν πετυχημένη συνταγή για να πετύχει κάποιος τον βρώμικο σκοπό του, είτε υπόσχεται κάτι σε αυτόν που τον λέει «φίλε μου», είτε διευρυμένα υπόσχεται πολλά στους πολλούς για το τίποτε. Κι επειδή το να γίνουμε τιμωροί για κάθε κάθαρμα είναι εξαιρετικά δύσκολο αλλά και ανούσιο, επειδή αυτά ξεφυτρώνουν ανεξέλεγκτα από το έδαφος που τους παρέχει το κοινωνικό μπουρδέλο, θα πούμε το απλό για όσους το καταλαβαίνουν: διαδώστε το μικρόβιο της αλήθειας και της ελευθερίας. Ειδάλλως τα υπόλοιπα είναι παλάτια που χτίζονται στην άμμο.

Rome - Panzerschokolade

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή